I have learnt my lesson well. The truth is out there I can tell.
Don't look back and don't succumb to their lies and goodbyes.
Live your life without regret. Don't be someone who they forget.
When you're lost reach out for me. And you'll see she's not far.
Northern Star.

Melanie C - Northern Star

Sivut

tiistai 23. kesäkuuta 2015

Keskikesän juhlaa



Kesälaidun kotiovella



Aaaah, vihdoin näyttää ja alkaa edes vähän tuntua kesältä. Juuri sopivasti juhannusaattona alkoi keli poutaantua näillä kulmilla ja siellä missä olen nyt liikkunut, on ollut jo melko lämmintä ja aurinkoista. Voi kuinka ihanalta valo ja lämpö tuntuukaan. Ehkä tästä alkaa pikkuhiljaa päästä kesän makuun.





Pohjantikkakoiras
Varsinaisia juhlia ei tänä suvena ole ollut, mutta omassa arjessa iloittavaa riittää. Olen ihastellut linnunpoikien pääsyä siivilleen ja nauttinut luonnon väriloistosta. Olen kiitollinen, että olen terve ja että olen taas päässyt juoksemaan piikkareilla parin vuoden tauon jälkeen. Joku päivä minäkin vielä pääsen lentoon ja kiidän kuin tervapääsky. Nyt tiedän, millaisia lentoharjoituksia minun pitää tehdä.

Nyt alkaa olla lämpöä käärmeillekin. Näin pitkästä aikaa kyyn.


Olen painanut menemään pitkää päivää. Tunnit vain vilisevät, mutta virtaa riittää. Näin valoisalla jaksaa hyvin vähän lyhyemmilläkin yöunilla. Kesäyöt ovat niin uskomattoman kauniita. Haluan ottaa tästä ajasta kaiken irti. Ehtiihän tuota talvella taas nukkua. Kiirettä on siis pitänyt, mutta positiivisessa mielessä.



Juhannustunnelmaa

Juhannusterveisiä puusta
 Kaiken vauhdin keskellä on väillä hyvä myös rauhoittua. Tärkeää se on sekin. Juhannusaattona myrräsin koko päivän, mutta illalla pääsin rantasaunaan. Kylvin antaumuksella ja ihan vastan kanssa. Kylläpä teki eetvarttia valella keho saunahunajalla ja ripsua menemään. Uinut olen koko kevään, mutta nyt sekin tuntui erilailla virkistävältä. Uudet perunat ja savustettu säyne kruunasivat koivuntuoksuisen juhannuksen.
...ja sitten syödään vasta. Haha.





Ensin saunotaan...
  














Minun arkeni on lomaa ja lomani on arkea. Nautin, vaikka vettä tuleekin kuin sieltä kuuluisasta esterin silmäkulmasta.

Sanotaan, että sateenkaaren päästä löytyy aarre. Mitähän löytyykään kahden kaaren alta?

1 kommentti: